Hopp til hovedinnhold

Informasjonskapselinnstillinger

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre de grunnleggende funksjonalitetene på nettstedet og for å forbedre den onlineopplevelsen din. Du kan konfigurere og godta bruken av informasjonskapsler, og endre samtykkealternativene dine, når som helst.

Essensielle

Preferanser

Analyse og statistikk

Markedsføring

Brukerstøtte

Her finner du vanlige spørsmål og svar knyttet til Decidim og medvirkning

Oppsett og teknisk

Hvordan er Decidim integrert mot andre systemer i kommunen?

For å holde kompleksiteten nede er det per idag ikke satt opp integrasjon mellom Decidim og kommunens øvrige systemer.


Hva trengs av teknisk kompetanse i kommunen?

Veldig lite. Det som trengs av teknisk kompetanse er beskrevet her. Resten handler om bruk av verktøyet, som med alle andre digitale verktøy


Hva med arkivering? Hvordan ivareta dette?

Journalføringsplikten ivaretas ved å eksportere og arkivere dataene fra Decidim. Det er ikke laget noen teknisk integrasjon mot arkivsystemer, men kravene til journalføring ivaretas.


Hvordan legger jeg til administratorer i Decidim?

Hver kommune som får satt opp Decidim vil få en administrator. Denne personen kan igjen legge til nye administratorer innenfor egen kommune.

Bekreft

Vennligst logg inn

Dette passordet er for kort.

Del